اخبار

نمایشگاه «بعد چهارم» در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه «بعد چهارم» در فرهنگسرای نیاوران
نمایشگاه آثار نقاشی علی فرامرزی، با عنوان «بعد چهارم»، 8 دی ماه ساعت 16 در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در این نمایشگاه مجموعهای از آثار علی فرامرزی، که به گفته این هنرمند به لحاظ موضوعی مرتبط با دوره کارهای کویری وی با نام «هجوم» است در معرض دید علاقمندان قرار میگیرد. مشخصه ویژه این آثار مطرح بودن بعد چهارم در آنها است. بحث بعد چهارم در نقاشی مبحث کاملا جدیدی است که از سوی این هنرمند مطرح شده است. در این سبک هنرمند سطوح را میشکند و سطحهای دو بعدی را در سطوح حجمی مطرح میکند. این آثار از سال 1393 خلق شدهاند، برخی از این آثار از سقف گالری آویزان میشوند و برخی معلق میمانند.

همچنین در آیین گشایش این نمایشگاه از کتاب علی فرامرزی که دربرگیرنده مجموعه مقالات وی است رونمایی میشود. علی فرامرزی، نقاش صاحب سبک ایرانی است. آثار او در نمایشگاههای گروهی و انفرادی بسیاری به نمایش در آمده است.

گفتنی است نمایشگاه علی فرامرزی، از 8 تا 17 دی ماه در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران به نمایش در میآید. علاقمندان میتوانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 10 الی 20 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 الی 20 به گالری شاره 1 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۴ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۳۹
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |